Smillan is back!

Hej! Min katt Smillan har äntligen kommit hem efter typ 2 veckor :')! Jag är så lycklig :) hoppas hon inte försvinner igen. Idag ska jag dansa 3 pass på raken! Först 10-dans sen jazz och sist så ska jag prova street. Jag har inte dansat det innan men ska testa. Jag tänkte införa en ny sak i min blogg: veckans musiktema. Jag har ju haft dagens låt nu ett tag men nu tänkte jag att det ska vara ett nytt musiktema vecka. Typ som Coldplay, kärlekslåtar eller 60-talet. Låter det bra?



-Matilda

Kommentarer
Postat av: Erika

Så roligt:)

2009-02-22 @ 14:29:20
Postat av: Sara=)

det låter kul med låtarna:) kul att Smillan är tillbacka :) det va kul på dansen:)

2009-02-23 @ 18:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0