Äntligen bloggar jag!

Hej! Eftersom jag inte har bloggat på nåra dagar så det blir ingen musik denna veckan men jag ska kommentera 2 skivor! Det är Kim & Janets skivor från Made in sweden. Jag kommer redovisa och betygsätta väldigt "ingånende" och göra det med alla låtar! Nåra veckor så ska jag redovisa ALLA mina skivor! I PROMESE! Men nästa vecka är jag i Sälen så blir nog inte så mkt bloggande då :/ Dåligt av mig! Men aja. Imorron kommer kommentarerna till skivorna, så ni får vänta ;)! Idag var jag hos tandläkaren och "lagade" min missbildade tand! Den är jättekonstig! Det är nåt fel på emaljen så vi fick ta bort den gamla beläggningen och lägga dit ny! UTAN BEDÖVNING!!! Det är INGET jag rekomenderar! Det isade som f*n! Särskilt med beläggningen. Sen hade jag en bit som ramlat av den tanden så då var han tvungen att släta till den! Nu isar det till typ en gång i minuten. Det väcker en liksom. Inte en trevlig veckning men aja. Det är väll det man får ta... eller? Men jag slapp den jäckla banankrämen! Wihooo! Jag klöks av den! Jag menar alvar. De dagar jag inte har skrivit har det inte hänt serskilt mkt. Bilder från Mamma mia/abba festen kommer, det lovar jag! Jag var den enda utav vi som skulle jobba som var riktigt utklädd. *PINSAMT!!* Aja. Som sagt, jag bloggar mer imorron med kommentarer om skivorna! Annars får ni skälla på mig! ;)



- Matilda

Kommentarer
Postat av: Alice

du, det var inte pinsamt att du var den enda utklädda. jag tyckte ju, som jag skrev, att det var modigt. ja! jag måste få se bilder!!



svar: hur misstolkas det? :)

och, jo jag har skrivit om festen. 1 mars tror jag...

2009-03-05 @ 15:05:53
URL: http://paraplyflicka.blogg.se/
Postat av: Sara

ha det så bra i sälen:D <3

2009-03-08 @ 12:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0