Janet- Janet Leon

Janets skiva...

Spår 1- Heartache on the dancefloor    Riktigt bra låt! Den får en att vilja dansa direkt! Mycket bas, vilket jag älskar!!! 
Den får 5/5 utropstecken !!!!!

Spår 2- Shimmy Shimmy      Visst den är väl sådär... Inte riktigt min musikstil. Det är bara vissa låtar som passar i den genren... men den funkar faktiskt rätt så bra. Den får 3/5 uropstecken !!!

Spår 3- Let go          Sååååå bra! Riktigt fin och jag älskar texten! Den är så fin! Jag äääääälskar denna låt! Så himmla bra! Den får 5/5 utropstecken !!!!!

Spår 4- The cover-up       Bra låt med ett skönt gung i. Jag tycker den är bra! Den vill man dansa till! Det lovar jag! Och texten är riktigt bra! Den får 4/5 utropstecken !!!!

Spår 5- Brakeaway        Början är inte alls bra. Sen blir det väl liiiite bra men det är ingen jättebra låt precis. Lite jobbig, med allt det här I I I can´t get you of my mind och allt det men refrängen är rätt bra. 3/5 utropstecken !!!

Spår 6- Anymore             Bra lugn låt som jag gillar. Jag gillar den faktiskt väldigt mycket. En av de bästa låtarna på skivan!  5/5 utropstecken !!!!!

Spår 7- Keep it on the low     En till väldigt jobbig låt. Inte min musikstil. Mycket techno och så. Nej inget för mig! Får huvudvärk....  2/5 utropstecken !!

Spår 8- Missin you                 Faktiskt en bra låt. En lugn inte så mycket techno, mycket bättre! Den är jättebra! Det är sista låten och även på denna skiva är det igenomtänkt. 5/5 utropstecken !!!!!


Den här skivan är rätt bra men det är inte min musikstil... Men det fanns några mycket bra låtar. Den är köpvärd och jag tycker om den! 4/5 utropstecken får den !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0