Kim- Kim

Äntligen kommer recensionerna på Kim och Janets (från "Made in Sweden") skivor. Vi börjar med Kims...


Spår 1- Three floors down       En låt som jag faktiskt blir rätt glad av! En av mina personliga favorit låtar faktiskt! Och Kim har ju sååå bra röst. Väldigt bra låt. har allt! Den får 5/5 utropstecken !!!!!

Spår 2- Kiss and make-up       Också väldigt bra låt. Lite annan, vad ska man säga, "stil" än "Three floors down" men väldigt bra. Den får 4/5 utropstecken !!!!

Spår 3- Let that feeling grow      En helt annan stil än de andra två låtarna. Mer lugn, men ändå inte. Även denna låt är riktigt bra och har väldigt bra text. Den får 4/5 utropstecken !!!!

Spår 4- The hardest lesson      Så sjuuuukt bra låt! Det är den så kallade Destmond låten. Och det må jag säga, Destmond kan skriva låtar! Så sjuuukt bra!  Den får absolut 5/5 utropstecken !!!!!

Spår 5- Another state of mind      En lugn bra låt! Jag älskar även denna! Den är liksom fin. Och texten är såååå fin! Hoppas alla förstår hur bra den är! Den är faktiskt lika bra som Destmond låten 5/5 utropstecken !!!!

Spår 6- Man in the moon              Vad ska jag säga? Riktigt bra låt även detta! Den är lika bra som Destmond låten även denna! Jag älskar den! Den får absolut 5/5 utropstecken !!!!!

Spår 7- Here comes the night          En lugn och fin låt. Den är även denna lika bra som Destmond låten. Det är den sista låten på skivan och det är genomtänkt! Ett bra slut på en bra skiva! 5/5 utropstecken får även denna låt !!!!!


För att sumera skivan så vill jag säga att den ABSOLUT är köpvärd! Köp den och njut! Hela skivan är som en skattkista fylld med gyllene toner. Skivan får 5/5 utropstecken !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0